2013 m. sausio 25 d., penktadienis

Penktadienis...

Kaip ir kiekvienas penktadienis taip ir šis - sunkus. Kai ateina ketvirtadienis, visi susirenka į 3.5 kavinę, taip ir prasideda...

Ketvirtadienį įvyko ketvirtasis Sausio mėnesio reitinginis turnyras. Po pirmūjų trijų laikiausi pirmoje vietoje, tačiau vakarykštis žaidimas buvo prastas, bei pačiam gale pritrūko ir sėkmės.

Pradėkime nuo pradžių. Žmonių susirinkę virš 30. Pradinis žetonų kiekis - 8 000. Pradinių lygių viena įdomiausių rankų. Esu ant small blind'o. Prieš mane keturiese įlimpina, randu AKo. Statymams esant 50-100, keliu iki 550. Big blind'as atsako. Flopas verčiasi A-K-8. Betinu 850, bb iškarto atsako. Tikėtinas spalvos pirkimas. Turnas - 2. Lyg ir nieko nekeičia. Toliau agresyviai tęsiu statymus, šįkart dedu apie 1900. Gan lengvas call'as iš oponento pusės. Verčia susimastyt, su kuo taip drąsiai galima callint visus street'us. Riveris - J. Flusho nėra, tačiau atsirado eilės galimybė, bet ją iškarto nurašiau, negalėtų su QT, viską taip atsakinėti. Tai lieka silpnas tūzas, užsidaręs flush'as? Mano žodis, likę apie 3 800 žetonų. Tuo momentu mąsčiau - stumiu viską, opas nusimeta su silpnesnia ranka. Vienintelis likęs varijantas be eilės (kurią atmečiau) - setas. Tačiau žinant op'a, būtų žaidęs kitaip, permušęs flope ar turne. Kitas pasirinkimas buvo, įdėti ne viską, jog galėtų oponentas dar atsakyti. Dedu 1 800 žetonų. Op'as pamastęs vis dėl to atsako, bei parodo KQ. Manau šioje situacijoje sužaidžiau palyginus gerai, būčiau sustumęs viską riveryje, nebūtų atsakyta. Jūsų nuomonė?

Toliau sekė prastesni mano handai. Kaip kad su 68 nuo SB sumaniau sulošt. Flop: 6-5-2. Turn: 4. River: 8.
Ties šitu handu ir padariau didžiausią turnyro klaidą. Riveryje nesugebėjau nusimest dviejų porų, ir taip per hand'ą praradau netoli 3 000 žetonų.

Po praloštos rankos sekė ir kita prasta ranka. Ant HJ randu A9s, įlimpinu pigiai pažiūrėti flopą (blind'ai 150-300), kadangi limperių dar buvo prieš mane. BTN kelia iki 1 100. Visi nusimeta, aš ir tą turėčiau daryt, tačiau atsakau. Flopas vienspalvis, nieko nehitintas. Aš check, oponentas mėgina betinti, aš iškart pasiduodu. Turėti du vynai, nesuėjo su trim ant stalo kryžiais. Op'as parodo AA, be kryžiaus. Galbūtų sulošus kitaip, ir būtų galima laimėt šį handą?

Išskirstomas mūsų stalas, tad tenka eiti prie kitų. Pralošti keli maži bankai, kaip kad Q7 vs. A7 (7-6-4-J-2), bei nepavykę vogimai. Nusiritu iki 10 BB. Laukiu kortos ilgą laika, jog galečiau sustumti. Ant vidurinių pozicijų randu dvi troikes. UTG iškart kelia, ir... nusimetu, tada BB jam sako all in. Na aišku nusimeta UTG, tačiau draugiškai pasirodo kortas AK > A4. Board'as buvo nehitintas, tad būčiau pasidvigubinęs, tačiau...
Šešių žmonių stalas, esu ant BB. CO minreizina, BTN atsako. Aš su nepilnais 10bb randu 99. ALL IN. CO fold, BTN call ir rodo AJs. Board'as: T-A-2-T-T. Taip tenka pralošti flip'ą, bei pasitraukti iš turnyro 18 vietoje.


Kolkas dar esu lyderis, tačiau viskas priklauso nuo mano paskutinio etapo kitą savaitę. Reikia tikėtis geriausio, o kaip bus - taip.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą