2013 m. balandžio 5 d., penktadienis

Moving ON!

Sveiki, kažkas atsitiko su manimi, motyvacija, bei noru rašyti blogą. Tačiau... tikriausiai kiekvienas besidomintis pokeriu, žino tokį žaidėją, kaip... taip tai Viktor "Isildur1" Blom. Šiuo momentu perskaičiau antrąją straipsnių dalį apie jį, jo pradžią pokeryje, sunkumus... Kas keisčiausia, dauguma situacijų yra matytų savo gyvenime. Perskaitęs pora dalių apie jo pradžią, laukiu nesulaukiu ir trečiosios, nes tai atrodo žmogus, kuris, kad ir kokius kvailus sprendimus darytų, bustintų savo bankrolą jo nesilaikydamas, siekia savo tikslo.
Kas nori pasiskaityti anglų kalba, galite čia. Bei viena citata ypač motyvuoja mane: "I had my options lined up. I had to make a choice. I choose poker, I would give it a final shot. I’d lost control of my life, I knew I’d lost it, It was obvious to me, but this time there was no return. I had to do it."

Taip, aš ir privalau tą padaryti. Kaip? Judėti į priekį, judėti dar labiau nei šiuo momentu judu. Kaip ir kiekvienas iš mūsų, mėgsta muziką! Taip ir aš, ir šią akimirką vienintelė daina šauna į galvą:)

 



Kas tavęs nenužudo, padaro tave stipresniu! Na ok, užtenka ta tema šnekėt, grįžtam prie manęs:). Per šį laikotarpį keitėsi kai kas. Trečią kartą nesugebėjau beatinti $1.50 18men Turbo SnG. Atrodo kvaila, $3.50 įpirkos tuos pačius žaidimus buvau įveikęs, o žemesnių įpirkų nesugebu, nors žaidimas nėra idealus, tačiau toks kuriuo PRIVALĖJAU įveikti... Na žinios kaupiasi, tačiau judėt į priekį ten nesigavo... Kaip bebūtų, nuo šios savaitės pradžios perėjau prie lietuvių labiausiai pamėgtų dvoikių:D... t.y. $2.50 180 žmonių turbo sit and go. Pradėjau su tikrai nepakankamu šiems žaidimams BR, vos su 50BI. Kiek buvo tekę girdėti bei matyti, šių SnG swingai siekia ~100BI, kai kuriems net iki 300... OMG... 300BI yra...hmm $750... Na bet kas rimtai tuo užsiima, į tai galvos labai nesuka, nėra smagu pralošti ir man šiuo momentu 50 BI, tačiau... Perspektyvos matosi, žaidimo variacija trikdo, kai gali nueiti iki pagrindinių top3 vietų, ir sustumęs viską su AJ praloši prieš A7 turi palikti turnyrą vos su pora BI, vietoj beveik 60... Ech, svarbiausia stabilumas bei klaidų mažinimas. Didelis dėkui Pauliui ir už kantrybę su manimi, manau ir Tu tiki manimi taip, kaip aš pats savimi! :) Taipogi ačiū Vilmai už pagalbą.


Šiek tiek apie mano žaidimą ASPA. Praėjęs mėnesis (Kovas), buvo idealus atspindys onlainui ;D iš sakykim reitinguotų 50 žaidėjų, aš gal... nu nesu tikras bet į 30-uką patenku, nors... Aaahhh... tai praeitis, žiūrėkim į priekį! Šis mėnuo prasidėjo trečiadieniniu onlaino žaidimu Gnuf kambaryje. Nesistengiau išradinėti dviračio, geras rankas stipriai sulošiau, ko pasekoje likus šešiems berods žaidėjams jau turėjau ~ 50% visų žetonų. Tuomet teko kelis kart dvigubinti shortstackus, tačiau visą laiką buvau vienas iš chip lyderių. Kai atėjo HU laikas, buvau lyderis, tačiau pralaimėtas galėjęs būti paskutinis handas K8s < K5o... Po to šiek tiek atsigavau, tačiau vėlgi, paskutinia ranka tapo mano QQ, nusileidusios oponento A5o... Žaidimu patenkintas, klaidų didelių nebuvo, galbūt vienoj vietoj kai sumasčiau pabūtų poker pro su savo blefu:D... Antrasis šio mėnesio žaidimas buvo vakar, naujoje vietoje (seniau viskas vyko 3.5 kavinėje, o dabar pirtelėje, deja nei pavadinimo nei adreso nepamenu. Tačiau aplinka tikrai geresnė, vietos daugiau, atrodo ir ASPA juda į priekį - šaunuolis Smiliau. Na o vakar, vėlgi žaidimas be didesnių klaidų, pralaimėta apmaudžiai, kada oponentas padarė klaidą bei atsakė į mano all in'ą su J9, aš turėjau KQ. Flop KJ9, nei turnas su riveriu negelbėjo, užimta šeštoji vieta. Geras startas žada jog vėl grįšiu į Triobet'o Pokerio klubų čempionatą:).


Viena prastoka foto iš mano išmanaus su nauja vieta:D

Šiam kartui tiek, iki susirašymo:D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą