2013 m. kovo 19 d., antradienis

Breakeven...

Sveiki. Kurį laiką vis nesuradau kada galėčiau atnaujinti savo blogą, tačiau prisiverčiau dabar:)

Labai daug ko nepripasakosiu, tiesiog žaidžiant $1.50 18man turbynkes nesugebu jų beatinti, toks vaizdas jog lengviau buvo žaisti $3.50, nors lygis nėra labai didelis, tačiau sėkmės faktorius yra milžiniškas. Tikiu, jog kažkada tai turi baigtis, ir mano rezultatai privalo šokt iš komos stadijos į viršų!

Taipogi prieš savaitę pasibaigė WBCOOP rengiama turnyrų serija. Kaip bebūtų minimum planą įgyvendinau, iš 10-ies pasirinktų turnyrų, dvejuose sugebėjau laimėti $11 bilietus kitiems turnyrams - Event-16 Triple Stud 50 iš 260, bei Event-17 Heads-Up NLH patekau tarp 64 iš 546 žaidėjų. Taipogi sudalyvavau ir pagrindiniame WBCOOP turnyre (Main Event'e), tačiau jame pasispardyti nesugebėjau, pralošti du svarbūs monetos metimai, po kurių ir teko pasitraukti iš jo.


ASPA. Nuo šio mėnesio keičiasi reitinguojama sistema. Prie gyvų savaitinių turnyrų prisideda ir onlainas (SHITTTT), taigi teko sulošti pora gyvų bei pora internetinių turnyrėlių. Gaila, bet pasigirti negaliu. Lošiant gyvai pralošti paskutiniai handai TT < 34 (wtf????), bei su AK įvažiuota į KK...

Onlaine lošiant pirmasis turnyras Q9 < KQ, sustumtas all in turne esant QQxx, bei antrajame padaryta pačio klaida pradžioje turnyro.

Visvien kad ir kaip nesėkminga serija turnyrų man šiuo metu yra, ji privalo mane motyvuoti tobulėti bei stengtis judėti į priekį, kad kai ji bus pasibaigus, aš būčiau dar geresnis nei prieš tai.


Iki susimatymo prie stalų, arba iki sekančio blogo įrašo!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą