2013 m. kovo 6 d., trečiadienis

WBCOOP @ 03.06

Šįkart rašau apie šiandienos žaidžiamus WBCOOP turnyrėlius. Per pirmuosius keturis iki šiol nepavyko nieko hitinto, jokiu ticketų bei nebuvau kvalifikavęsis į main event'ą. Pastebėjęs jog šiandien būtų gerai sulošti WBCOOP koki turnyrą nusprendžiau išbandyti Triple Stud.
Event-16 Triple Stud: Tai yra trijų žaidimų mix žaidimas, į kurį įeina - Seven Stud, Razz, Seven Stud Hil/Lo. Kas įdomiausia prieš tai niekad nebuvo tekę žaisti šių žaidimų turnyruose (neskaitau prieš kažkiek metų galbūt kažkur žaistus freerollus), tad užsiregistravau bei pasiskaičiau trumpą straipsnį, kuris supažindino apie žaidimus. Tiesą sakant pasiekt finalinį ar toli nueit nesitikėjau, nes tikrai nesijaučiau stipriai žaidžiant šį turnyrą, tačiau rezultatu likau patenkintas. Užsiregistravo lygiai 260 žaidėjų, aš užėmiau 50 vietą. Stengiausi žaisti pagal skaitytą strategiją, galima sakyti jog laukiau ir gaudžiau nutsinius preflop handus jog galėčiau iš jų kažką gaudyti. Ši užimta pozicija man garantavo vietą pagrindiniame WBCOOP turnyre su $5000 priziniu fondu, bei $11 SCOOP bilietą. Kaip ir planas minimum įgyvendintas, tačiau tikiuosi jog tai dar neviskas.
Event-17 Heads-Up NLH: Antrasis šiandieninis mano turnyras. Ilgai mąsčiau dalyvauti jame ar ne, ir tik paskutinėmis minutėmis nusprendžiau jog verta pamėginti. Nesu labai stiprus HU žaidėjas, tačiau patirties turiu šiek tiek. Iš viso susiregistravo 546 žaidėjai, o kitam etapui reikėjo 512. Tad aš kaip ir didžioji dalis kitų žaidėjų pirmą etapą praleidau, bei savo žaidimą pradėjau nuo antrojo. Šiame etape gavau priešininką iš Vengrijos - Devilfish556 Stengiausi neišradinėti dviračio, o savo žaidimą grindžiau agresija kuri pačiam gale pasiteisino, kada į eilini mano raise'ą prieš flopą oponentas sustūmė savo trejetukus bei įšoko į TT. Taip patekau tarp 256.
Šiame etape gavau rusą pasivadinusiu kola512. Jis taip pat kaip ir vengras nebuvo geras žaidėjas sprendžiant iš jo rezultatų. Stengiausi žaisti agresyviai bei spausti, kas puikiai sekėsi. Bene pagrindinis handas buvo kai su A high atsakiau jo bet'ą riveryje, ir pagavau jį tuo metu blefuojant. Iškart sekančią ranką jam teko palikti turnyrą, būdamas shortstack'as jis sustūmė savo žetonus, o aš atsakiau su A4. Pasiseke jog atsivertė flope ir riveryje po ketvertą, kadangi oponentas turėjo A7. Jau tarp 128 žaidėjų, tikslas - top64 ($11 ticket'ai).
Sekančiame etape vėl gaunu rusą, šįkart jau normaliausią iš visų buvusių - Futuramka. Ši kova tetruko vos 3 rankas. 1) Gaunu 66, oponentas kelia, aš permušu - jis fold. 2) Gaunu K9, aš keliu, gaunu permušimą bei nusprendžiu atsakyti. Flop: K-J-5 su spalvos tikimybe. Oponentas praleidžia, aš betinu šiek tiek mažiau nei 50% pot'o, bei gaunu call'ą. Turn: 4, su trim širdim ant stalo. Oponentas praleidžia, aš įdedu apie 40% banko, bei oponentas išsimeta. 3) Oponentas vėl kelia iš pirmo žodžio, aš randu AKo ir beabejo vėl gi permušu. Kiek pamastęs oponentas stumia viską, o aš lengvai atsakau. Oponentas su ATs nieko nepagauna, bei pasitraukia po greitos kovos. Smagu, antrasis $11 bilietas į SCOOP, tačiau...galiu vietoj jo laimėti geresnį.
Top 64. Estas - MC Taun. Pradžioj nepasisekė man kada riveryje pasigavo šešetukų tripsus, bei nugalėjo mano dviporę. Žaidimas buvo bene sunkiausias, šįkart jau jis buvo agresyvus, daugiau galbūt kaip ir manijakas, su nestandartiniais sprendimais. Kaip bebūtų pavyko nuo 400 atsikelt iki 1800 vienu metu, nors po to vėl, buvau card dead'as... Finalinė ranka. Gaunu Q7s bei atsakau į mažą bet'ą prieš flopą. Flopas 4-7-8. Aš praleidžiu, bei permušu oponentą po jo bet'o, šis sustumia. Aš call bei gan geros nuotaikos esu priekyje prieš jo T7. Tačiau, riveryje pasirodo dešimtukas ir tenka pasitraukti iš šio HU turnyrėlio.
Vertinu pasirodymą neblogai, nugalėti silpnesni žaidėjai, bei tik nepasisekta prieš šį estą. Taipogi dar minčių yra dėl 01:00 prasidedantį Turbo PL0 turnyrą.
Event-18 Turbo PL Omaha: Vis dėl to ryžausi ir šį turnyrą sužaisti, gaila, tačiau užsikabinti nepavyko. Turnyra pralošiau galima sakyti dviems handais. Pradžiau atsakiau vieno oponento all'ina flope, kada turėjau pirkimus į spalvą bei eilę, riveris spalva - tačiau jam full house'as. Nusistack'inęs laukiau kortos jog galėčiau eiti iki galo. Per daugiau nei 15 minučių nieko negavau, ir sulaukiau AAJ2. Flop'as tinka, turn'e pasigaunu set'ą, ir riveris - oponentui eilė. Taip krentu 151 vietoj iš 272.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą