2013 m. kovo 1 d., penktadienis

Penktadienis GYVAI wbcoop #1

Pagaliau startavo taip lauktas WBCOOP čempionatas. Pirmasis turnyras bei mano debiutas prasidėjo prieš valandą, lygiai 17:00 startavau pirmajame WBCOOP serijos turnyre. Taipogi šiandien 19:00 pradėsiu antrąjį šių metų Lietuvos Sportinio Pokerio Klubų čempionato etapą.

WBCOOP #1: NL Holdem. Lygiai prasidėjo 25/50, kyla kas 15minučių, pradinis žetonų kiekis - 10 000.
Pradžia išties buvo nebloga, jau pirmojoje rankoje savo krūva pasididinau iki 12 000, kada atsakiau prieš flopą oponento kėlimą su JT širdžių. Flopas tiesiog idealus. Kxx širdžių. Turnas ir riveris situacijos nekeitė, o oponentas atsakinėjo mano statymus,  bei gale hando parodė AK.
Vėliau žaidimas nebuvo labai aktyvus, negaudavau žaidžiamų kortų, tad nusprendžiau mėgint laimę pigiai į banką įeit su vienos spalvos kortomis, arba gretimomis. Taip praėjus virš puse valandos sulaukiau 56 :) Atsakiau į dylerio statymą, bei flope pasigavau nuts'us. 4-7-8. Turnas ir riveris šiek tiek sukomplikavo situaciją, kadangi buvo įmanoma didesnė eilė, bei spalva. Taigi riverį praleidau kaip ir oponentas, ir išvydau KK.
Praėjus valandai permeta mane prie kito stalo. Gal dešimtoj rankoj  iš HJ pozicijos randu JJ.
Prie blaindų 60/120+15 keliu iki 268 (per mažas statymas geriau pagalvojus, argi ne?). Atsako vienintelis oponentas iš mažojo privalomojo statymo. Flopas atsiverčia J48, su spalvos pirkimo tikimybe. Bankas 791. Oponentas praleidžia, o aš įdedu ~500. Gaunu atsakymą, bei turnas verčiasi 5, tačiau jau trys vynai ant stalo. Oponentas vėl gi praleidžia, o aš į ~1 800 banką įdedu apie 800. Oponentas permuša iškart mane iki ~1800. Aš atsakau bei riveryje sulaukiu jau ketvirtojo vyno - 7. Labai scary board'as, flushai, eilės... Bankas jau susidaręs beveik 5 500 žetonų. Oponentas įdeda 1000 žetonų, bei gauna atsakymą iš manęs. Daug rankų mane beatino tuomet, tačiau pot oddsai buvo mano pusėje, 1 prie 6.5. Kaip nekeista, laimėjau tą banką, oponentas parodė dvi poras - 85.
18:36 Pasibaigė vėlyva registracija į pirmąjį WBCOOP serijos turnyrą. Iš visų užsiregistravusių 422 žaidėjų, kovas tęsia 266. Aš esu  99 pozicijoje, su šiek tiek daugiau nei 15 000 žetonų krūva. Tikrai manau turiu neblogą galimybę pakovoti dėl pirmūjų bilietų į SCOOP. Tereikia patekti tarp 108 žaidėjų.
18:41  Pasitaikė gan nemaloni ranka. UTG pozicijoje gaunu TT. Prie 100/200+25 blaindų statau 476 žetonus.Gaunu atsakymus iš vidurinės pozicijos bei small blind'o. Flopas: 963. Visos raudonos širdys. SB praleidžia, aš į ~1 800 banką įdedu virš 1 100 žetonų. MP išsimeta, SB atsako. Turnas verčiasi tamsus J. SB vėlgi praleidžia, aš į ~ 4 000 banką įdedu šiek tiek mažiau nei 2 000, bei per mili sekundę gaunu permušimą, kas man reikštų beveik pasitraukimą iš turnyro. Taip tenka pasiduoti, bei šiek tiek sumažinti savo stack'ą. Šiuo metu turiu ~ 11 000.
19:00 Pradedu žaisti Triobet'e LSPKČ. Iš viso susirinko 87 žaidėjai. Tikslas: top30.
19:11 Double UP! Buvau nusileidęs iki 7 500 žetonų. Dylerio pozicijoj gaunu J8s. UTG+1 deda 625 125/250+30. Aš atsakau kaip ir SB. Flop: Q85. Banke ~ 2400, UTG tęsia statymus. Šįkart įdeda ~1000, aš call, SB fold. Turne atsiverčia man antra pora - J. Oponentas deda beveik 3000 žetonų, pas mane likę šiek tiek daugiau nei 5000, aš stumiu viską, jis atsako. Parodo KK, o riveris A jo negelbėja. Šoku iki ~15 000. Tačiau per kelias rankas vėl leidžiuosi iki 10000. Praloštas monetos metimas. AK < JJ.
19:51 Kai nelemta tai nelemta. Taip galiu pasakyti apie savo žaidimą, bei sėkmę. Likus ~12bb, gaunu AQ. Stumiu all in'ą, bei gaunu atsakymą iš nito. Nematęs kortų suprantu jog pribridau. Parodo AK. Nors flopas ir atsivertė man flush draw, tačiau kaip visad... nieko nepagaunu ir krentu 150 pozicijoje.
Triobet'e taipogi žaidimas baigtas - 65-oji vieta. Pralošta su AA prieš J8. Žaidimas buvo palyginus geras su oponentais, jeigu ne riveriai ir kitie badbeatai, galėčiau pirmame penketuke dabar ilsėtis. Šiandieninis pokeris baigtas, vienintelis tikslas atsipalaiduoti, bei išgerti pakankamai alaus. Iki kitos WBCOOP dienos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą