2013 m. sausio 27 d., sekmadienis

LSPF NK Dublicate pokerio turnyro nugalėtojai!

Vakar Vilniuje, pokerio klube "Du Karaliai" įvyko pirmasis Dublikatinio pokerio parodomasis turnyras, kuriame Lietuvos sportinio pokerio rinktinė toliau tęsė pasirengimą artėjančiam Europos Dublikatinio pokerio čempionatui. Kadangi realus vietų skaičius buvo ribotas, norą susikauti su Lietuvos rinktine pareiškė penkios skirtingų Lietuvos miestų komandos – klubo „Du Karaliai“ rinktinė, klubo „Pokerio namai“ rinktinė iš Kauno, taip pat Alytaus, Mažeikių ir Utenos sportinio pokerio asociacijų rinktinės.

Nugalėtojai! Taip, Alytus pasirodė geriausiai ir nugalėjo kitus sportinio pokerio klubus, bei Lietuvos rinktinę. Verta pažymėti, jog visi šeši komandos žaidėjai pasirodymą baigė pliuse, taip iškovodami komandai skaičiuojamų žetonų. Daugiausiai po ~12k žetonų laimėjo Vytautas bei Potelis. Aš surinkau virš 9k, nedaug atsiliko Šličius, bei Smilius su Jorūne surinko po beveik 5k žetonų. Visi pasirodė puikiai!

 (Šličius, aš, Jorūnė, Smilius, Vycka ir Potelis)

Man pačiam žaidimas bei stalas nebuvo sunkus, tačiau patirties tokio tipo žaidime trūko. Neturėjau labai didelio suvokimo žaidžiant šešiavietį cash'ą, tačiau sugebėjau prisitaikyti. Pirmieji 30 hand'ų praėjo labai greitai. Bene pagrindinė ranka man buvo QTs all in sustūmimas ant T-8-6-2 board'o prieš 86o. Laimei atsivertė teisingas riveris - 2. Dvi aukštesnės poros nugalėjo vidutines poras. Taip per vieną ranką sugebėjau laimėti (pasisekė:P) maksimumą ką galėjau, t.y. 5 000 žetonų, arba tiesiog 100bb. Taip pat buvo dar keletas rankų, kuriose laimėjau nemažus bankus, galbūt dėl to jog kiekvieną ranką mėgindavau žaisti agresyviai, nesvarbu flopas tinka ar ne. Ši strategija pasiteisino. Po pirmūjų 30 rankų, solidi žetonų papilnėjimo krūva.
Antrieji 30 hand'ų praėjo banguotai. Nors ir pasikėliau šiek tiek dar bei tapau stalo nugalėtojas, tačiau būčiau išnaudojęs visas progas, galėjau pasiimtu dar bent 10k žetonų. Viena iš pirmūjų rankų, kai teko pralošti nemažą banką, tai A7 susistumdymas su KQ. Nedėkingas flop'as virto, atnešė jam nuts'us, ir man teko sumokėt. Po kelių handų viską atsilošiau, su 89 viską nucall'inau prieš kolegą iš dešinės, ant board'o: J-9-5-2-K. Buvo dar keletas rankų, kaip kad mano 55 < 66.

Kaip bebūtų viskas gerai kas gerai baigiasi. Vakare dar teko sulošti nemokamą turnyrą dėl Depeche Mode bilietų, tačiau jau ir nuovargis savo padarė. Kažkuriuo metu buvau stalo chip lyderis, tačiau vieną ranką sulošiau galbūt per drasiai, ir tik paskutinę akimirką gavau call'ą. Gaunu 77, raise'inu. Gaunu 3-bet'ą, tačiau iškart atsikertu 4-bet'u. Oponentas atsako. Flop: Q-8-5. Opas check, iš aš padarau klaidą, taipogi check. Turn: 8. Tuo metu gaunu stiprų bet'ą, bei ilgai pamastęs sustumiu visus žetonus. Dengdamas jį savo krūva, priverčiu susimastyti. Po kelių minučių nedrasiai sako call ir rodo JJ. Riveris negelbėja. Patinka tokios rankos, kurios trunka apie 10 minučių ir priverčia viską apgalvot. Po to vos spėju pasidaryti addon'ą ir žaidžiam toliau.

Nežaidžiu gal 20 rankų. Visos gautos rankos, tai tik šiukšlės. Gaunu 55. Preflop'e šiek tiek veiksmo. Flop: 5-A-2, visi vynai. Opas check, aš bet, jis call. Turn'e pasirodo dar vienas tūzas. Opas vėl check, aš bet, jis call. Riveris nereiškmingas skaičius žemas. Opas įmeta nemažą krūvą žetonų, aš beabejo sustumiu viską. Jis atsako su A7 bei palieka turnyrą.

Dar vienas labai ydomus handas. Blind'ai 300/600-50. Agresyvus žaidėjas ne pirmą kartą kelia iki 1 500. Per dvi pozicijas nuo jo sėdintis žaidėjas jį permuša daugiau nei dvigubai. Aš randu JJ. Keliu iki 8 700 berods. Agresorius nusimeta, o jo kolega atsako. Flop'as ateina nebaisus visai, K-8-4. Tačiau abudu pracheck'inam ir turne pasirodo A. Atėjus šiai kortai supratau jog esu miręs. Tačiau abudu vėl prasicheck'uojam. Riveris nereikšmingas skaičius, ir tada op'as betina ~30k. Tai mane dengianti suma. Ilgai mastęs nusimetu savo jack'us, tačiau tai buvo geras fol'as. Op'as prasitarė jog turėjo AJ ar tai AQ. Hand'o trukmė - ~10 min...

Paskutinis sužaistas hand'as buvo 56s. Žetonų daug nebuvo likę, ir kai turne atsivertę eilės tikimybė bei spalvos, sustūmiau viską ir palikau stalą. Toks buvo Pokeringas šeštadienis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą